Beszélgetések és történetek

Riporta

Vasárnap este

2016. január 17. - riporta

Néhány dal vasárnap estére. 

Egy jó dobalappal engem elég gyorsan meg lehet venni, itt is így történt:

 

Nem fogok hazudni, volt idő, amikor minden este úgy aludtam el, hogy Jónsi Go Live c. albumát hallgattam.

 

 Az ilyenfajta láncolatban mindig az asszociáció a legjobb. Ízland --) Jónsi --) --) Sóley.

 

Női énekes --) Sóley --) Dillon

 

 

Egy utolsó énekesnős. Princess Chelsea-n voltam a Toldiban néhány éve (2013?? 2014??), közös kép is készült, bizony. 

Ez minden idők egyik legjobb száma .

Hó Márton zenéjét is egy vasárnap este fedeztem fel. Vagyis ez egyáltalán nem biztos, de most úgy emlékszem. Ez a kedvenc számom tőlük.

nem vagyok egy nagy Szabó Benedek-rajongó, de ezt a számot nagyon szeretem, ezt eléggé eltalálták.

...

Kicsit elmagyarosodott ez a poszt. Az Anonim MC-nek megint nem vagyok óriási nagy rajongó, de ez a klipp és dal is jó lett. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://riporta.blog.hu/api/trackback/id/tr608281374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása